Friday, March 19

YadDa YadDa yadDa!!~


..ekekekekeke...

firstly..nk say sorry cuz ter"DELETE" sumer recent posts ya!
having some technical probs..
ngeh ngeh ngeh ngeh....."watever guys"..

ermm..
last week was a total hell for me..
ngan byk probs timbul...
with my close fwens..my best fwens i might say..
but now everything's back to normal..
i guess, i have too take thinggys coming my ways positively..
tamohla serabut2 kan kepala,kan?..errmm......

makin jauh perjalanan hdup kita...makin bnykla duri2 tajam yg menjadi
halangan untuk berjaya dan bahagia...
jadi,kita patot hargai ape yg kita miliki sekarang,sebab mungkin along all the way,
kita xthu ape yg kita cicirkan..ape yg kita xsempat kutip...
tertinggal...terlepas pandang...

wahai hati....
kadang2 timbul rindu yg xterhingga terhadap mereka2 yg dh dahulu pergi
tinggalkn aku...tinggalkn family aku..
aku teringatkan Tok'i...Paklong...
kadang2 aku sendiri xpaham kenape air mata ni laju je mengalir...
hati aku sangat rindukan mereka...
walaupun waktu kami bersama xpanjang..
rase rindu tu membahang selalu...
Ya Allah..!
Kau tempatkan lah mereka di kalangan Org2 beriman ya Allah...
sesungguhnya mereka antara hamba2 Mu yg soleh...
Kau ringankanlah dugaan dan seksaan mereka..


OkIe DokIe...
sok ader pogram nk attend..haizz,klu bukan sebab nk kutip kupon tue..agak malas arr gak nk jejakan kaki kat fact awal2 bute pagi jumaat neh..
tapi,apekan daya..aku nak skrol aku nnt atleast ader la gred nyer..
so,korbanlah sekejap waktu nyaman "zzzZZzzzZZZzzzzZZ"....

hurmm...
tue jela..
nnnt2 aku add ag k?..
heeee~
Muaxxxx 33X...



No comments:

Post a Comment