Friday, March 19

Setahun...5Bulan....3Hari..=)


Wink wink wink wink...
tetibe jer aku rase nak post 1 blog neh..
ermm,bukan aper..
tetibe jer rindu sgt2 kat dea...

Perkenalan kami yg ntah hape2..ahaha..
ramai yg xsangka akhirnya aku end up dengan mamat ni.,
tp...klu dh tertulis kat "sana"..kan?
Ermm..aku redha & bersyukur sgt2 dipertemukan dengan nya..
=)
*i love u syg..so damn much!!*

***Muhammad Fadzil Mehat***

Aku pernah cakap kat dea:

Walaupun hari2 massage syg,
hari2 kita wat short calls,..
Na tetap rindukan syg..
pejam celik pejam celik...
dh setaun lebih kita bersama...
syg xpelik ke kita sampai sejauh ni??

Dea reply:

Org sygkn syg sgt...
xsedar pon masa berlalu mcmtu jer..
org rindukan syg..
kejap je ni..nnt org g sana eyh dekat syg?
org janji.....

aku hanya mampu senyum je bace text dea..
Huhuhu..sgt xsabar...
Dugaan makin berat,kesabaran kena kuat..
hati... tamau sedih2..dea dh janji nk datang n sama2
harungi hdup ini..*sabar eyh hati*..huhuhu..

haizz...dalam tempoh setahun,5bulan dan 3hari ni,
msih bnyk yg aku perlu belajar mengenali dea..
juga vice versa..hubungan masih muda..awal lagi..
cuma,pintaku,Tuhan ,
Kau panjangkn lah jodoh kami hingga akhirnya..

buat sayang..Na cuma minta syg terima kekurangan dan kelemahan Na seadanya..
Pinta Na,syg bimbinglah dan lindungilah Na..
hanya syg yg Na mahu..
Selamanya..

P/S:
Owhh ya..
bg kowang2 yg xske bace post aku nehh..
gasakla ..ni luahan aku..blog aku..
=)

2 comments:

  1. gedikla..
    sape agik..dea jela..
    ishh...ishh...
    ni dok mengomen blog na...,ade pape ker?
    uhuhu..=P

    ReplyDelete