Wednesday, June 9

manusia berubah..ya,kamu!

aku sekarang senang begini..
dh xnak terluka lagi ngan peel kamu2 ni..
aku amik pendekatan "if you don't want me around,then i'll leave'...
errmmm....
Keadaan dh bnyk berubah sekarang..
patutnya aku dpt rase lama dh..cuma ..er,,ahh!gasakklah!
biarpun keadaan agak berbeza dr sebelum ini,namun aku yakin aku mampu hadapinya.
bukan niat aku nak menjauhkan diri,tpi biarlah keadaan mcmni..
aku dh taknak terus2 menjadi org yg kamu pandang sisi belakang bila kamu dh jauh kehadapan 
dan bila keputusan dh dibuat..hnye bertanye 2kali untuk kpastian..
Bosanlah!!
aku bukan patung,bukan jugak dinding Ok..
aku xmarah..
dingin ke aku??mane ade..xdekla..itu memg cara aku..sorry kalau xsuka..
tak..aku cuma bg ruang tuk kamu..
bukan itu ke yg yg kamu nak??
ermm..
aku juga tahu kamu xselesa ngan aku..
Fine..minta maaflah bnyk2..
so,biarlah kita mcmni aje..
tawar hati sgt dh..
anyaway,kita tetap KAWAN..
ya..kita memerlukan sahabat atau kawan dlm hdup kita..
tp,manusia berubah seiring dengan kehendak dan citarasa dea..
esok kamu suka si polan..lusa sipolan..tulat sipolan..
xpelah kalau itu maunya..no hal..
Ermm..,
kalau lah aku tahu sakitnya menyayangi kawan2 ...
mungkin aku akan cuba tuk menyayangi diri aku dan kluarga lebih dr kamu2 semua 'kawan"..
namun bukanlah bmakna aku menyesal...
aku masih sygkn kamu shbt2..
masih..
tp,untuk kamu...xpelah.kita still kawan..
ya,kawan.
hanya kawan.


TQVM for all those sweet n sour moments we've been thru..
xpe..kamu dh ade sahabat2 baru untuk mewarnakan lg dunia kamu..Tengs..

No comments:

Post a Comment