Monday, June 14

aku......diri kecamuk

Aku sedih..tp aku xboleh menangis..
aku kecewa..tp xda siapa tahu..
aku tertekan...xtahu ape mahuku...
aku merajuk.....haruskah aku??
aku terkilan...biarkan ia berlalu...
aku terluka dengan .........ahh!!persetankan saja!!
aku ingin pergi............ya,pergi sejauh yg mungkin....
aku meratapi pilunya hati...tapi hanya terpendam dlm diri..

tak mengapalah..
aku masih boleh berdiri..
ya,boleh berdiri..
walaupun hanya aku seorang..ya,masih kuat bediri..
aku xperlukan semua itu..
aku xpedulikan semua itu..

xmengapa..
biar aku pergi.

4 comments:

  1. rasanya dh slalu dgr pun...tp selalu nk ingtkan lagi.. SABAR sebahagian dr iman.. saba ek cik bella..

    ReplyDelete
  2. kdg2 kesabaran tu nipis sgt...
    xtaw cane nak tmbh ktebalan 'sabar' saya..
    anyway,thanx en.fariskachak..
    =)

    ReplyDelete
  3. stiap manusia mempunyai kisah sedih masing2.... ni namanya dugaan.... stiap org akan laluinya...kita sbagai hambaNYa kenala redha dan kuat untuk menghadapi semua ni.... stiap ape terjadi psti ade hikmahnya..... percayala...kita akan lebey kuat bila kita bjaya menempuh dugaan ni dgn Redha n tabah....Chaiyo2x! syg kamuuuu.....

    ReplyDelete
  4. angah:...
    thanx so much kerna memahami..
    along pon syg kamu juge..
    sgt2..!!
    thanx for being part of my life

    ReplyDelete